7 veckor redan

Min pojke har bilvit stor nu han väger 3700 det betyder att han har gått upp 1kg på 2 veckor ojj en riktig tjockis ;)
men kvällarna är lite jobbiga nu när han har kolik.. vill verkligen inte han ska ha ont och det gör så ont i mig av att inte kunna trösta honom .. miniform dropparna verkar inte hjälpa men vi kämpar ..
han vill hela tiden ligga på magen för att underlätta lite men det får bli att han vill bli buren och det är jobbigt men allt för att han inte ska gråta och ha ont .. mitt lilla hjärta .. 7 veckor redan förstår inte hur snabbt tiden går .. men jag älskar min son han är verkligen det bästa i mitt liv .. jag kan sitta och bara njuta av honom .. mammas älskling





Kommentarer
Postat av: izzy

sötpotatis =) ja jag förstår att det är jobbigt när han är ledsen, såg sist hur stressad du blev, hoppas det gå över snart, ja ni vet jo var jag finns om ni behöver komma bort hemifrån senare ,kram

2010-10-08 @ 22:25:49
URL: http://blogg.2sma.se/
Postat av: yasemin

tack iza .. det är bra att jag vet att ni finns ;) vi ses snart

2010-10-09 @ 00:22:03
Postat av: EmmaPemma

Hej Yasse...sååååå söt han är, ska bli kul att få känna och klämma lite på måndag :-D.

2010-10-09 @ 08:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0