jävla vecka ..

Nu har jag jobbat hela veckan börjat 6.45 varje dag ,, inte nog med det ,, när jag skulle ha varit ledig har jag jobbar extra så snacka om att vara helt slut eller .. plus att jag ska hinna gå o handla mat mitt i allt och gå ut och promenera och städa ,, jaa väldigt jobbig vecka ,,

har varit inne på facebook får hela tiden mejl av olika jag inte känner men sista veckan har jag blivit jätte glad då är det mina kusiner och släktingar från turkiet som har sökt upp mig som jag inte ens vet vem dem är .. vissa känns bekanta när jag pratar med min pappa så stämmer det .. ohh vad jag blir glad vill bara åka dit och träffa allihoppa .. läser att dem är gifta har barn och allt ,, minns när jag var lite och lekte med dem ... och nu dem har familj ,,, va kul ,, men ändå fy vad gammal jag känner mig ,,

saknar turkiet och mina släktingar vill verkligen dit ,,












Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tack detsamma hoppas du också hade en fin dag

2009-10-07 @ 21:51:37
URL: http://snoooze.devote.se
Postat av: Lale

- saknar också turkiet

2010-01-11 @ 18:22:46
URL: http://lales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0