helgen ..

denna helgen är jag ledig .. fyyyy fan vaaa skönt .. sover och njuter ,, hahah eller NOT .. måste ju städa lite ni vet dagliga rutinerna .. städa laga mat ..  men men ,, helt sjukt jag mete sa till mig varför ringer du inte sandra det va ett tag sen .. då sa ja ,, jaa jag ska ringa henne sen .. och gissa vad .. :O .. sandra ringde mig .. hehhehe .. hejj tänkte vi kunnde ses och ta en promenad .. helt sjukt ...

japp o såå blev det .. sandra kom det blev 3 koppar kaffe innan vi orka resa och o ta en promenad ..  fan va sandra är smart .. jag tröga hitta ej min usb kabel till min kamera .. sandra där .. tönt sätt in minnes kortet i datan .. ojj kan man det ? sjukt .. jag som har en sån data med alla jävla grejer med hahaha .. aja trög e man ju va ska man säga ..

sen blev det en lång lång promenad.. från stenkulla till lindängen typ och tillbaka .. ahaa inte så dumt va ? ..

Imorgon ska jag och sandra gå och shoppa mat .. heheh .. nu ska jag sov









Jag och sandra i turkiet -08 vad vi njöt ..

Kommentarer
Postat av: *Sandra -Liam's mamma

Tack gumman <3

2009-09-13 @ 08:28:11
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0