fortsättningen av helgen ..

så blev det ingen shopping med sandra idag .. blev att mete gick och handla själv .. så söt han är .. heheh .. så slapp jag heheheheh .. taskig jag är ..

men men Teuta ringde och hon kom förbi på kaffe .. som sagt har jag aldrig mjölk .. hade tur min granne mittemot mig är teutas bror så vi hämta därfifrån .. jag dricker svart kaffe så jag skiter i att köpa mjölk förlåt mina vänner ..  men men sen plocka teuta mina ögonbryn tack gumman dem blev verkligen jätte fina .. =)

sen kom sandra med .. rökte drack kaffe det gammla vanliga .. sen gick teuta hon skulle jobba stackare ..

har verkligen bombat med chocklad och smothie ..

nu ringde vio fråga om vi ska promenera .. japp gärna är seg men måste .. ha det bra .. fan va kallt ute men måste .. kan ej svika vio .. puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0