veckan som varit ..

tjaa...

fick en blå tira från jobbet i onsdags och torsdags men det gick bra inga synliga  skador hahahha .. det är sånt man får ta inom detta yrket.. heheh skoja .. men sånt kan hända ibland .. 
 
iallafall .. safete , almedina och mariana och hennes lille dotter gina på 2 månader kom förbi i fredags .. hade rätt kul .. pratade gamla minnen och åt en massa tack mina  tjejoor ...
 
Mete kom i fredags .. jippii ,, sen i lördags så hjälpte vi min pappa med att flytta han hade flyttat till en större och finare lägenhet i närområdet .. jätte fint faktiskt ..

denna helgen gick väldigt fort

sen var det jobb igen på måndag .. cecilia hade förlovat sig den 1 maj så jag ville överraska henne med en bukett blommor ,.. jag personligen tyckte att buketten var jätte fin och jag blev väldigt glad för cecilia ..
vi ska bara inte tala om hennes fina ring .. woww .. hehhehe


ha det bra alla .. hur har ni haft det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0