uppdatering pågår ... hehe

uppdatering pågår ,,

tisdags sov jag hos vio för att jag inte orkade att gå hem :P haha där ljög jag .. jag visste att det skulle åska så jag sov där istället för att sova själv ,, jag är livrädd för åska . och de märkte vio för att jag väckte henne mitt i natten .. söt hon är =) älskar dig vio ..

Onsdags vaknade hos vio åt frukost snacka skit sen skulle hon till jobbet och jag skulle till mitt extra jobb .. annars jobbar vi på samma ställe
på kvällen kollade jag massa filmer men min favorit är helt klart dem fast furious Älskar älskar dem .. en dag kommer jag ha en sådan sport bil =) hahaha drömma kan man alltid men kanske en dag vem vet .. heheh .. Vin disel är bara såå min man så ni vet .. jag har alltid tyckt han är så het .. har med någ hans muskler och rösten att göra heheheh

Torsdags kom sandra och susan och jag hade huvudvär så vi snacka gammla tiden drack så 5 koppar kaffe .. saknar er flickor .. btw kanske vi ska på semester tillsammans oktorber kanske det hoppas vi på ..

Nu ska jag vila lite och kolla film ..

vad har ni gjort då ??



som vin disel sa om sin kvinna ..

"det börjar med ögonen ..
hon måste kunna genomskåda dumheter ..och se det goda i någon .
20 procent ängel , 80 procent djävul .
jordnära.
inte rädd för att få lite skit under naglarna "

( it´s so me baby )


Kommentarer
Postat av: izzy

hej snäckan, du har väl int emissad mina nya blogg och galleriet där =)? du nu kräver jag ett åar bilder på dig så jag kan lägga dig i galleriet under vänner =) eller om det är ok så ta jag några av dig och tjejerna här på din blogg =)

2009-05-23 @ 11:37:08
URL: http://izzy.mine.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0