Never go down ..Never give up !!!

Jag önskar att jag bara kunde bära alla som har det tungt just nu på mina axlar. Säga några tröstande ord, ställa de rätta frågorna och ge de rätta svaren, men om ärligheten ska fram så finns det inget sådant. Det är bara en kamp. En jävla resa vi ska genomgå. Och det enda jag kan göra är att hoppas, hoppas att så få som möjligt kommer vara med om något som dem går igenom.
Livet är oändligt. Livet är orättvist. Livet är hårt, Livet är outgrundligt.  Men va STARK Men ibland är även livet lycka och välfärd.
Ibland är det även vackert.

Ge aldrig upp! Kämpa då allt ser mörkt ut, även kolsvart ut, eller som den mörkaste natten, det finns en lösning, ett ljus i tunneln!
Ge inte upp! Kämpa! Du SKA segra!

Fånga dagen.
Man ska aldrig ge upp. Imon e det en ny dag.
Kämpa på!!

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

hej gumman, tack för sin fina kommentar =)



Som du skrev: "Jag önskar att jag bara kunde bära alla som har det tungt just nu på mina axlar. Säga några tröstande ord, ställa de rätta frågorna och ge de rätta svaren, men om ärligheten ska fram så finns det inget sådant."



du anar inte hur mycket du har hjälpt mej med dina tröstande ord, tänker på dem ibland när jag har det som jobbigast. Tro mej, det finns sånt =)

2009-05-16 @ 13:30:00
URL: http://misshoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0