9/5-09

igår jobbade jag till 22 ... var väldigt trött men almedina kom förbi jobbet så .. vio ,safete och alme gick till cafee när dem hade slutat så jag gick efter jag var klar ..
där satt vi på cafe gustav och snacka skit och hade det så kul .. hehehe ..

Idag började jag 6.45 fyy va jag var trött kom hem så sent .. tur jag hann bara in genom dörren igår och sen började det att regna .. vilken tur jag hade heheh ...Jag var så trött jag ville verkligen bara sova men näänää det gick inte som vanlig kollade klockan och den var 4 och jag skulle stiga upp 5.30 konstigt nog så var jag så pigg hahah det var tur det ....

Ni känner säkert till anna skipper ??

iallafall så har jag min egen anna skipper .. Min arbets kollega Cecilia .. jag bad om ändring utav min kost . och hon skev 3 hela papper på vad jag FÅR och INTE FÅR äta .. heheh tack väldigt snällt .. ska verkligen hålla det nu .. 


iallafall cecilia frågade idag om vi skulle ta en promenad på kvällen efter 20 och det var verkligen en skön promenad .. upp förs backe och nerförs backe hahahah .. men fyy va skönt det var efteråt ..  jag är ju inte så väll tränad men det kommer och sen springer jag runt hela pildamsparken hahahhaha ..



    

- You create your own luck.


Kommentarer
Postat av: izzy

du är duktigt yasse, ge nu för fan inte upp bara, det är riktigt snällt av C att ställa och upp och cocha dig lite och det är alltid roligare när man än fler så glöm nu inte ringa om du behöver sällskap, ella och jag följer gärna med =)

2009-05-12 @ 09:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0