Veckan som varit ..

ska faktiskt uppdatera mig lite nu .. sorry men har verkligen inte tänkt på att skriva
Mete kom hit och vi har tittat på en massa filmer ..från turkiska till engelska verkligen braa filmer.. grät fler ggr jag är känslig för filmer ,, heheh
min älskling är nog bara för underbar han kom och han hade köpt den fina ringen som vi kollade på när jag var i göteborg . jätte fin älskar den verkligen och soooo just me.. hahhah


btw vi har gjort en massa saker har  verkligen inte orkar sätta mig och skriva .har verkligen ätit mycket ojjj ojj choklad och glass you name it ,,. ska träna på min boll snart hahah ,..
sen fyller min älskade mormor år idag GRATTIS MIN ÄLSKADE MORMOR !!!!!

Nu har jag fastnat lite på tradera hahhahah 

ska komma med något intressant att skiva om senare sköt om er



ringen som älsklingen har köpt












- live the life you love and love the life you live ...

Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

heeh jaa.. oj vad fin ring :)

2009-03-12 @ 22:20:37
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0