LoOoOveee....


Varje människa har sin uppfattning om det så kallade kärlek. Trivs man med den man älskar så funkar det. Man bygger upp ett förhållande som man vill. Ingen är sig lik, men tillsammans är man oslagbara. Kärlek är värt att kämpa för, kom ihåg det. Lär dig lite om kärlek, lär dig att älska, lär dig att kärlek är det bästa som finns. De som säger att kärlek inte existerar har aldrig upplevt det. Visst finns det olycklig kärlek, men det finns alltid en person för varje individ.
 Det viktiga är att man trivs tillsammans och har roligt. Se varandra som än vän, känner du det där lilla extra så känner du kärlek. Jag vet att om man går för fort fram så kan det ta slut fort ,
Men som vio sa till mig när det går rätt så finns det inga hinder som stoppar en så det är därför det går fort  fram och det ska man inte klaga på ..för när det finns saker som stoppar en så tar det tid. Men tar man tag i saker och ting så kan det hålla. Om man verkligen vill att det ska hålla. Håll inte sakerna inom dig, du gör bara din partner ledsen. Säg alltid som det är och stå för det, vik inte undan. Snart så e ju sommaren här, känslorna är på topp och man kan tillbringa en stor del av sin fritid med den man älskar. Så ge dig ut i sommar och leta efter din älskade. Och ni andra som är upptagna, lev för den ni älskar när det känns rätt. Pressa aldrig era partners. Se till att alltid vara säker på dig själv och din partner. Det går att skriva så mycket om kärlek, så hur ska man sluta. Inse att det finns ett öde, meningen finns för att träffa den rätta. "Med kärlek som bränsle så kommer man långt" Så avstånd har ingen betydelse. Älskar man någon tillräckligt mycket så går allt.
. Men men, måste få det sagt i alla fall. Respektera vad din partner säger, se till att ni hittar på saker. Men jag känner såhär, det är min uppfattning på kärlek. Som jag sa tidigare, kärleken är individuell. Känn kärleken flöda, känn hur den får dig att lyfta och bara vill skrika av glädje.

Att vara kär är att handlöst kasta sig ut i tomma intet och att upptäcka att någon finns där och tar emot en. För det krävs mod.

Det finns olika sorters förhållanden, långavståndsföhållanden, vänliga och många fler. Det är olika, alla är olika. Kom ihåg det, så känn aldrig att det inte funkar för att ni tycker lite olika ibland. Kärleken är spontan och kan inträffa när som helst. När man minst anar det. Kärlek är en känsla. Känner man det direkt så vem fan har rätt att säga att det inte är äkta?

Jag skriver inte det här för att verka smart eller något, för det är jag inte. Jag skriver bara vad jag har upplevt och känner. Ingen kan lära sig allt om kärleken, ingen.



       





- "Jag älskar mig själv när jag känner mig som jag känner mig när jag är med honom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0