GRAVID ....

Är det bara jag eller...
Tycker alla är gravida .. vart man änn går ser man en gravid kvinna .. eller folk med barnvagnar .. det är så sött men verkligen en babyboom nu eller ..
så många av mina vänner som har fått barn .. Therese, mirna , sandra ,sandra , laura ,mariana, safa, christin, arta, jessica .. japp you name it .. vill verkligen säga grattis till er vet att ni är duktiga mammor och jag är väldigt stolta över er ..
Man blir själv bara såå sugen på att skaffa barn en liten flicka/pojke som jag kan pussa på om dagarna ett barn som jag kan vara stolt över ...
Men men som situationerna ser ut i dags läget blir det att tänka en extra gång ..måste skaffa mig en säker inkomst /bättre jobb .. fast jobb så jag kan försöja mitt barn och ge henne /honom det den vill ha och behöver .. sen flytta för jag vill verkligen inte bo kvar i malmö ..

Men dem små bebisarna är bara för söta tackar alla mina vänner som har barn så att jag kan få pussa era barn hahahha


Är inte bilden för söt..


Kommentarer
Postat av: therese

tack gumman. :) ja, han har blivit stor, tycker tiden går alldeles för fort. snart e man tillbaks på jobb igen.. hur e det med dig annars? när jobbar du,tänkte komma när någon rolig jobbar. haha :) sköt om dig, puss

2009-03-17 @ 22:50:23
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Zelfijes Mamma

hihi jo jag håller med dej, det e ööövermånga som e gravida och får barn o grejer ... snart e det förhoppningsvis din tur :D pussar

2009-03-20 @ 15:34:37
URL: http://misshoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0