22/3-09

Ledig i helgen .. inte gjort så mycket .. Idag har jag varit en riktig lat mask ,, bara legat på soffan kollat på tv .
sen tänkte ahh jag får gå ner till affären och handlar tycker allt va sååååå tråkigt ... gjorde lite god mat .. makaroni låda med stekt abugini och zuccini och smält ost .. mmm riktigt gott ...
Tänkte gå till Entre det nya köp centrumet som öppnat .. men blev inte av hade ingen att gå med .. ska kanske dit med mamma på tisdag efter jobbet hon ville med dit och jag vet att det finns jätte fina skor i den sko affären som även finns i dk .. jätte fina ... har köpt tillräckligt med väskor nuu .. så... time for some shoes now .. hehe

imorgon ska jag faktiskt ta en lång promenad och kanske träffa Dana saknar henne ,,, susan hade jag velat träffa har ej träffat henne på länge och hon var på semester nyss gran canaria ,, mysiigt ..

ta hand om er ska kolla film och dricka lite varm chocklad ... hehhe 
vem vill ha ??






- To ignore the facts does not change the facts.

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

jag vill ha varm choklad =D hihi pusss

2009-03-22 @ 15:18:11
URL: http://misshoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0