18/3-09

Idag har jag jobbar till 20.00 gick och hämta ett paket innan jag kom hem var ena väskan som jag ska ge till en kompis sen var det min fina vägg tatto .. fyy va fint det blev ,,men jobbigt .. ska inte ens tala om det .. vio fick blåsor på fingrarna som vi fick trycka .. det var mkt svårt .. men värt det .. tack älskling  

vio kom förbi så vi drack kaffe snacka som alltid .. fy vad jag älskar henne ..

Vio fyller år den 10 april så jag tänker köpa en fin present till henne kan inte näma det änn för hon brukar läsa min blog..

Nämen nuu ska jag Gratta SANDRA som blir 23 Grattis mitt hjärta .. hoppas ditt liv blir som du vill ha det ,, och framtiden blir perfekt ...



Kommentarer
Postat av: -Liam's Mamma

Tack gumman :)

2009-03-21 @ 22:00:21
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0