100:e inlägget

Idag tvättade jag .. var riktigt seg idag efter att jag var klar så .. skulle jag gå hem till min mormor
Hade en cigg kvar .. så jag tänkte ahh jag tar och röker den på vägen sen köper jag vid affären vid min mormor .. kommer fram till affären ser att dem hade stängt ner den tänkte nejj va fan är detta .. men gick upp till min mormor och försökte att inte tänka på ciggaretterna hahah lite svårt va de ska jag säga ..
Gick förbi en lägenhet på apelgård som min mormor hade berättat att en kvinna brändes till döds i sin egen lägenhet hela området försökte få ut henne men dem kunde tyvärr inte hjälpa henne ..
Tänk er dem sista minuterna när hon skriker på hjälp och lyfter armarna och tänker jag kommer att dö här .. det måste verkligen va en hemsk känsla .. typ tänker man nu dör jag .. jag brinner ..  ajaaa ..
nu är jag hemma iallafall ska kolla lite tv sen sova =)






-"FEAR NOT DEATH, DESTINY HAS A WAY FOR US ALL "

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ja, men man får motiovation att gå ner lite i vikt nu när våren är på väg, man vill ju vara snygg på stranden. Ha det så bra

2009-03-04 @ 11:51:19
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0