100-Listan

Eftersom jag har sett att många andra har 100- listor, ska jag väl också ha det! Enjoy!




1.Jag är snäll
2. Jag är beroende av hudkräm / bodybutter
3. Jag älskar musik
4. Jag skriver dikter
5. Jag har en äldre bror
6. Jag har aldrig haft lätt för mig i skolan ..klarar inte plugga
7. Jag ska bli miljonär hoppas jag
8. Jag är faster till lille edis
9. Jag har haft otur med förhållande
10. Fast nu har jag min drömprins, Mete <3
11. Jag bor själv
12. Jag har köpt en lägenhet
13. Jag har rest väldigt mycket
14. Jag har körkort
15. Jag har hört att jag är som en öppenbok, mina känslor sitter utanpå kroppen
16. Jag är bra på att peppa folk, att få de att må bra
17. Jag har tränar på 24/7 ..har tagit paus nu typ
18. Jag är en tiger.. älskar tigrar
19. Jag var livrädd på förra flyget till turkiet det var kaos
20. Jag är inte normal
21. Jag kan vara barnslig
22. Jag har alltid varit social
23. Jag älskar mat..kakor
24. Jag kan inte sitta till techno musik
25. Jag minns inget från högstadiet
26. Jag har varit riktigt full..
27. Jag ville bli psykolog förut
28. Mina föräldrar är skilda
29. Jag har gått från att vara en helt vild festtjej till att ha mål och ta det lungt
30. Jag har ALLTID gått min egen väg
31. Jag älskar att dansa
32. Jag älskar att laga mat
33. Jag har min mamma som läser min blogg
34. Jag tycker om att sjunga
35. Jag har provat många aktiviter , tröttnar fort
36. Jag är väldigt snäll och alltid glad
37. Jag läser väldigt fort och mycket, slukar allt
38. Jag har tröttnat på det ytliga sociala vänskapskretsarna!
39. Jag har världens bästa mamma som stöd
40. Och mormor som stöder alla idéer jag kommer på
41. Jag har väldigt bra vänner
42. Jag kan aldrig läsa ut en bok 
43. Jag kan allt om Dana
44. Jag älskar mysiga hemmakvällar
45. Jag har alltid fått vara som en psykolog för mina vänner
46. Jag har fått mycket bra råd från mina vänner
47. Jag har alltid fått höra att jag är ball
48. Jag röker
49. Jag vill gå ner i vikt
50. Hälften är klar ...duktig ...
51. Jag har massor av underbara människor i min omgivning
52. Jag har alltid varit väldigt ambitiös
53. Jag är ganska svartsjuk..
54. Jag är väldigt självständig
55. Jag blir lätt sårad
56. Jag har gått igenom mycket
57. Jag har ett hjärta av guld
58. Jag bryr mig inte om vad folk snackar
59. Jag råkar alltid ut för de mest konstiga saker
60. Jag har sömn problem
61. Jag har varit mobbare som ung, men har sagt förlåt till tjejen i efterhand
62. Jag älskar och bada
63. Jag hade mitt livs mysigaste resa med Dana i sommar
64. Jag älskar, tv
65. Jag är muslim
66. Jag har massa släktingar runt i världen
67. Jag hade en kanin, miki i 12 år
68. Jag har varit gift
69. Jag jobbar som undersköterska
70. Jag älskar mitt jobb
71. Jag är lite för lättlurad
72. Jag är jungfru
73. Jag vågar inte äta mat jag inte testat tidigare
74. Jag analyserar mycket
75. Jag skrev med vänster hand när jag var yngre
76. Jag behöver mer ärliga vänner
77. Jag sminkar inte mig ofta
78. Jag klär mig kaos ibland
79. Jag klär mig oftast propert
80. Jag ger mig lätt
81. Jag är inte egoistisk
82. Jag säger vad jag tycker
83. Jag fattar inte secondhand stilen
84. Jag älskar rosa och blå
85. Jag är smått databeroende
86. Jag hatar att åka tåg och buss
87. Jag hatar att folk som jag älskar åker bort
88.Jag vill ha barn

89.Jag är en kämpe

90.Jag dricker knappt

91.Jag är dålig på att säga ifrån

92.Jag är beroende av ljus

93.Jag sover med lampa tänd

94.Jag är beroende av väskor

95.Jag älskar skor

96.Jag älskar änglar

97.Jag tar lätt åt mig saker

98.Jag har redan planerat mitt liv i förväg..får se hur det går
99.Jag är stolt för den jag är
100.Jag älskar överraskningar!




sååå nu vill jag att mina vänner också gör en likadan !!


Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

haha poooow sån lång lista, ska ta o göra den när jag kan/har tid

2009-03-23 @ 12:27:48
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: -Liam's Mamma

Heheh jaa det är jag väldigt glad över men bristningar hade jag också innan graviditeten (på låren) haha men aa :)

HUr är det med dig då gumman?

2009-03-26 @ 12:46:20
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0