uppdatering

hejsan !!

Jag vet att jag har varit mycket dålig på att skriva .. har inte gjort det på ett tag nu ..
men har varit lite mycket jobbar och såå

iallfall så har jag fått en sambo =) hihi Nu bor jag och mete tillsammans .. och det går jätte braaa =)
bara typiskt ska finnas en idiot som alltid vill förstöra ALLT .. men vem bryr sig och han .. låt han kämpa han kommer inte långt hahahah hämden är ljuv hahahah ..

Träffat sanela .. gumman jag trivs så bra i ditt sällskap och tur vi har hittat varandra igen .. älskar dig.. som sagt konstigt nog råka jag och sanela göra samma saker i samma tid.. vi tog körkort .. sen va det köpa lägenhet och nu sambo .. råka alltid vara bara en kort tids skillnad hahhah .. får se hur de blir med barn och så får väll se om vi planerar det tillsammans med hahahhahahahah

Vio är på semester nu .. aya napa med sin fästman =) hoppas du har det kul gumman . saknar dig som fan ska du veta ..

Nästa månad ska jag börja jobba natt och jobba extra men men kul är det är ju natt människa .. och blir lite bättre så att inte lämna mete själv om dagarna .. heheh stackaren .. hehe

hur har ni haft det?

Kommentarer
Postat av: -Liam's mamma

Heeeej Gumman! ååh vad kul och läsa att ni blivit sambos :) När flyttar ni till Gbg då? :-D kram på dej

2009-06-23 @ 21:54:49
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman, så kul att ni har flyttat in tillsammans ! hur går det för er två då ? Och jaa .. skit i Naro, har han inte fattat vad det e för fru han hade innan, så kan han ta sej i röven nu =P Älskar deeeeej (L) pusspuss

2009-06-25 @ 18:21:06
Postat av: Zelfijes Mamma

hej gumman, så kul att ni har flyttat in tillsammans ! hur går det för er två då ? Och jaa .. skit i Naro, har han inte fattat vad det e för fru han hade innan, så kan han ta sej i röven nu =P Älskar deeeeej (L) pusspuss



Glömde skriva in att det va jag tihi

2009-06-25 @ 18:22:08
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: Anny

Hej Gumman. Jag träffa dig ex på Breeze i lördes.. haha.:D

2009-06-25 @ 22:25:38
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0