Tiger

Alla min vänner och nära och kära vet hur mycket jag älskar tigrar ..Dem är bara för fina älskar dem .. har tilloch med gjort en tatto på en tiger gjorde den för snart 6 år sen .. som sagt älskat tigrar i flera år ..
kan inte heller liksom förklar varför , men sättet dem rör sig , blicken , kampen när dem jagar efter sit byte , hur dem fångar det .. älskar dem

som sagt jag är en tiger ;)
 laddar upp lite bilder ..


      


   


Hittade tyvärr ingen bild i datan på min tatto , hittar jag så laddar jag upp den ...


-Yasemin has the eyes, like the eyes of a tiger ;)

Kommentarer
Postat av: SUSAN

haha det var ett bra tag sedan jag började med det.

tack för att du förstod idag!PUSS

2009-01-11 @ 00:42:49
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0