Sensation White / Sensation Black

Tjaaa !!!

Jag satt nyss kolla lite på datan osså duuu jag säger bara en sak detta Sensation white / Sensation Black .. man måste bara gå .. Shiit känner verkligen vibbar till att vela gå dit . jag och dana har snackat om det flera år och snart ska jag älskar sånt .. man tror inte jag är sån I JUST LOVE IT .. =)

Techno  ohhh kan verkligen inte sitta still HAHAHAHAH

Men men nytt år såå bäst att jag slutar skjuta upp saker det som jag är bäst på och börjar leva och göra det jag vill gör ..

Såå den nya Yasemin är verkligen på G ...











-you can spend minutes, hours, days
weeks or even mounths over- analyzing
a situation; Trying to put the pieces together,
justifying what could've happened..
or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on

Kommentarer
Postat av: SUSAN

tack så jättemkt yasemin.

2009-01-10 @ 15:01:57
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0