Sandra & Liam ska komma !!!!

Hejsan !!!

Blev så glad nyss .. Prata med min kära vän sandra på msn och hon och henne son ska komma ner till malmö .. Ohh vad jag blev glad .. ska få träffa henne son ...

Jag tror att jag har inte träffat sandra på vad är det 2 år kanske om inte mer   fyy fan vad tiden gått fort .. Saknat dig såååå mycket .. kom nuu ser fram emot det ..





-Ta dig i kragen, upp med din haka
Låt dom sprida falskhet, låt dom fortsätta prata
Skit i vad dom säger, fortsätt att kriga
Le som en soldat, får din ovän att lida

Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

wiiiiiie jaaa FYFAN det är mer än 2 år sen.. det va völ sen han åkte in?! usha.. nu är det fan dax haha.. ååh jaa jag längtar också såååå massa massa mycket =D Ska bli såå skojj =) LÄNGTAR!!

2009-01-07 @ 02:27:57
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Therese "vån 3"

Hej gumman! Har ju inte varit här på ett tag,du skrev ju aldrig innan, men nu skriver du ju jätte ofta. skoj! :) Hoppas allt e bra med dig, saknar er alla! Kram

2009-01-08 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0