Sammanfattning av år 2008

Ska börja skiva en årsresume av 2008


Januari
:  det nya året startade inte så bra .. mådde dåligt och hade mkt problem i mitt förhållande. den 18 Januari fyllde min bror 25 år samma dag klarade jag körkortet


Februari:  2 februari hade Erdal & Sahar bröllop ..28 Februari föddes min brors son Edis =)  kl 4.13 Var väldigt glad för honom .. var hela tiden där och pussade på honom
 

Mars :Denna månade jobbade jag bara hela hela tiden , inget speciellt hände mig , sandra fyllde år


April : Då skapade jag min blogg . tänkte varför inte börja blogga =) Denna månden hände det heller inget mest jobb för min del , tjäna pengar så jag kunnde leva , vio fyllde år


Maj:
12 maj föddes Elias (mirnas son )  Jag fick ta lån på banken , jag köpte mig min lägenhet , flyttade in  den 30 jätte glad för det .. Tänkte förhållandet kanske kan bli bättre


Juni: 1 :a omkom Bato i en MC-olycka och dog , Känndes verkligen , umgicks mycket med mina vänner mycket under denna tiden hade problem i förhållandet och vi höll på att separera , Jag och mamma reser till turkiet för avkoppling den 29:e och susan fyllde år


Juli:
Kom hem från turkiet den 6:e hade verkligen skön semester verkligen jätte varmt , Många fyllde år denna månaden ayla ,teuta ,pappa,alme ,mirna ,1:a juli Melvin föddes (thereses son ) Jag och han separerade denna månaden hade det jobbigt men var tvungen =(  Vio reste till kosovo 5 veckor utan henne kaos .. detta var fruktansvärt .. hade verkligen det jobbigt denna perioden


Augusti:
Började fundera jätte mycket över livet och hur jag ville ha det . den  16 kom vio tillbaka =) såå glad jag blev hade så mycket att prata om , Jag blev 22 den 26:e firade min födelsedag med att ha vännerna här . den 31 åker jag ,mamma och sandra till turkiet =) 2 veckor this time


September:
många fyllde år perdes,midia,therese,jeppe, vi kom hem från en underbar semester den 14 ... blev verkligen brun .. solade och badade hela hela tiden ..Dana tack för att vi hade det så kul , boat trip , jeep saffari , nerver forgive


Oktober : gjorde verkligen inget jobb och vänner som var det viktigaste för mig .. fixa hemmet , familjen


November
:Min dana fyllde år  , Sanela fyllde år ..november var verkligen ett bra månad för mig , mådde verkligen bra , men det var perfekt , då började mitt liv se ljust ut


December . 3e Föddes Liam ( Sandras son ) verkligen en söt prins , var på julmiddag med jobbet , fick min ryggskada denna månaden och hade verkligen ont ,  vio och baki förlovade sig =)  nyår spenderade jag själv orkade verkligen inte gå någonstans hade ont och ingen ork



Kortfattat så har det verkligen inte hänt något speciellt men det ska det ta och ändras , ska ändra mitt liv och göra det jag vill göra och ska göra .. nu är det slut på mitt sätt att skjuta upp allt till senare inget blir ju gjort .. jag är glad att jag lever och mår bra och jag ska vara glad för allt jag har , jag ska inte vara ledsen för det jag inte har utan att jag ska glädjas åt vad man har :) min vänner är viktiga för mig och ska finnas vid deras sida , ringa mer och träffa dem , samma med min familj ,

hoppas 2009 blir ett bättre år


Kommentarer
Postat av: therese

Kommer du ihåg när Melvin föddes. :)



Jag saknar er, ännu mer nu när du skriver en årsresumé.

Hoppas allt e bra med dig!



Kram

2009-01-10 @ 20:51:17
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0