nya frågor

Hur gammal är du om fem år?
28år
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Vio ,på jobbet 8 timmar hahhah

Hur lång är du?
ca 1.70

Vem ringde du senast?
Mete

Vem ringde dig senast?
Mamma

Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ring igen /Vio
Hur stor är din säng?
160

Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

Hur många kuddar har du i sängen?
4 sovkuddar 2 hjärt kuddar

Hur många landskap har du bott i?
Ett

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota på en sandstrand vore skönt

Tycker du om kinamat?
Ja, rätt ok

Tycker du om kaffe?
Älskar ,svart kaffe minst 3 koppar om dagen

Sover du på någon särskild sida?
Höger

Kan du spela poker?
Nej.fattar inget

Tycker du om att mysa/kela?
det är jätte mysigt

Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja det gör jag
Vill du ha barn?
Jaa klart vi vill kommer när de kommer

Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är mitt liv

Vad spenderar du helst pengar på?
godmat, kläder, resor

Äger du dyrbara smycken?
Ja, jag har nog en del

Sover du med gosedjur?
nej

Vad har du för ringsignal?
Yeah !!

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja mamma har nog något

Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ljus

Flirtar du mycket?
Nej, 

Kan du byta olja på bilen?
Japp ..kan mycket om bilar

Läser du dagstidningen?
Läser aftonbladet på nätet,och metro när jag hittar den

Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej,

Dansar du i bilen?
jaa..kan dansa i bilen på mitt sätt med huvudet, och armar,heheh
Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Din gata 100,6

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vem som fått tabletter heheh




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0