Jag är stark

Tjaaaa !!!
Satt och funderade lite idag om lite och allt möjligt ..
Älska är verkligen ett starkt ord. Så mycket känslor som ligger bakom, så mycket hormoner det frigör i kroppen.
Det skapar en helt otrolig känlsa, som berusning, pirr och fjärilar i magen.

Det finns mycket att älska här i livet. Oftast när man älskar så älskar man någon, en flickvän, en pojkvän...
men hur ofta älskar vi oss själva? Hur ofta älskar vi livet? Hur ofta älskar vi allt omkring oss och får vår vardag omkring oss att känna denna lyckorus? Hur ofta tar vi väldigt mycket positivt omkring oss för givet?

Jag älskar mig själv för den jag är. Jag älskar allt det positiva jag har omkring mig, mitt liv, min vardag, min möjlighet att kunna påverka mitt liv till det positiva, min förmåga att alltid överleva de problem som dyker upp i livet.
Och för varje problem jag tar ett kliv över blir jag ännu starkare i mig själv och lär mig att älska mig själv ännu mer.

JAG ÄR STARK!!
eller åtminstånde försöker ,man måste för att kunna överleva , se det positiva i allt , vara glad , man väljer sitt liv själv och hur man vill ha det , Om andra tar dig för givet och behandlar dig dåligt så har du dig själv att skylla för du har accepterat det

Jag har stått på botten av mitt liv. Jag har år efter år kämpat för att klättra upp. Jag har offrat blod, svett för att få se ljuset, Och när jag nådde dit höll jag på att falla ner igen. Men jag vägrar.

Men en sak ska jag säga jag har verkligen kämpat för att bli den som jag är idag ..det tog tid och det var en lång väg men jag gav aldrig upp .. dessa råd ger även jag till alla ,, för man måste kämpa man måste vara stark , Var som en tiger

Livet är en diamantgruva fylld med ädelstenar. Njut av dessa och du kommer älska dig själv och allt omkring dig.

Jag älskar livet




- Kämpa för det du vill nå och ge aldrig upp


Kommentarer
Postat av: Ronja

Bra skriver, verkligen!

2009-01-17 @ 01:15:34
URL: http://ronjagoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0