Helgen !!

Helgen har varit ett rent helvete .. Jobbat Lördag,Söndag & Måndag .. hatar det =( men man måste .. mycket stress och var väldigt mycket att göra ..

Iallfall i lördes när jag skulle till jobbet såå skulle vi lägga nytt golv pga av vatten skada i köket / hallen  .. när jag kommer till jobbet fick jag veta att när dem hade öppnat upp golvet så gick det inte att lägga nytt golv för det var fullt med vatten under golvet .. tänkte nejj fan kan ju inte ha det såå ..

Så min mamma och mormor ringer till vicevärden för ber dem att komma .. då mätar dem golven och kollar var det finns och då säger dem att jag får öppna upp golvet och låta det torka mellan 1 - 2 månader sen får jag lägga om ett helt nytt golv .. plus att försäkringen inte täcker skadan fyyyy fan snacka om otur eller ... hemmet ser ju hemskt ut plus då att det går liksom inte städa där , och liksom att jag får bekosta det själv

... Det ända trevliga jag har haft denna helgen var att jag var på bio .. så Bröllopsduellen .. Rekomenderar den verkligen den var faktiskt jätte braaa =)


hela helgen har jag bara kört med kaffe och cigg för att kunna överleva .. jag sover ju inte som jag ska och att jag börjat så tidigt så jag har ju max fått 4 timmars sömn .. och även att jag tänkt på golvet och hela skiten .. men det löser sig för det gör allt .. frågan är bara när ..





Kan inte leva utan mitt svarta kaffe med cigg =)






- One day I'll introduce myself and you'll see you've not yet met me."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0