Grattis Mamma

hejsan !!

Idag är det min mammas födelsedag ¨..
GRATTIS MIN ÄLSKADE MAMMA .. Jag älskar dig .. tack att du finns och verkligen tack för allt .. du gett mig ett liv . du har gjort mig till den jag är idag .. du har fått mig att kämpa när jag inte orkat

Vad hade jag gjort utan dig ?? säga mig det .. Hmm jaaa det har du inget svar på ..

Mamma du finns alltid i mitt hjärta trotts våra bråk och ditt ständiga ringande så älskar jag dig ändå <3







-Thank you mamma for the 9 month of carry me =)


Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

Jaaa nu får du ta o komma upp!!!! ;)

Och grattis till din kära mamma =)

Kram kram kram

2009-01-15 @ 15:13:58
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0