30/1-09

Igår kom älsklingen till mig .. fan va glad jag blev .. hahhah är ledig hela helgen  så vi får hitta på något kul =) awww canim va glad jag blev ..hahha

Aaa sen kom sandra och susan och pricken en stund och prata ,, vi har planera på att sälja allt vi äger på tradera hahhahaa ..


susan har redan börjat vill ni se hennes väska kan ni se den här
 
http://www.tradera.com/En-stor-vaska--auktion_83553460

idag har jag inte gjort så mycket städat och lagat lite mat till oss .. sen har det bara varit rätt lugnt .. hoppas resten  av helgen blir lika lugn och stillsam ...

förresten igår när jag skulle hem så träffade jag Vio och hennes festman Baki .. kul att se han faktiskt ..





Ha en trevlig helg .. roligt om man hade kunnat veta vilka som läser ens blogg -- skriv gärna en komentar då och då ..



Kommentarer
Postat av: Laura

Du vet att jag alltid läser din blogg =) Kul att din pojkvän kom te dej. Hoppas att ni får den mysigaste och bästa helgen =) Kramisar

2009-01-31 @ 12:24:22
URL: http://misshoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0