28/1-09

Japp så har man jobbat igen !! 13-22 hatar den turen fyyy .. ajaaa
Var lite kaos på jobbet ..
Jag kommer till jobbet lite trött hade knappt sovit något och att jag vaknade precis så att jag hann med bussen typiskt mig ... sov så djupt när jag väl hade kommit in i sömnen kring 6 tiden .. så att jag inte hörde när klockan ringde .. såg även att jag hade 30 missade samtal hahah på tal om att sova hårt hahaha =)

på tal om jobbet iallafall .. kommer dit och då låter jag morgon passet ta sin rast .. då ber jag dem boende komma ut på kaffe ... som jag kanske nämt så är det ett demens boende .. går in till en dam tar ut henne kl 2 tabletter och ber henne komma ut till lite kaffe när hon väl kom ut i matsalen sa hon  S: " Jag mår illa " Y: "Jassåå .. ovanligt .. men drick lite kaffe det brukar bli bättre "  hon brukar hitta på att hon är sjuk så man vet aldrig när det är sant eller inte ..  såå mitt i matsalen där jag var själv spyr hon som en fontän ... 3 gånger .. jag mår illa och försöker få in henne på rummet för insolering pga . smitto risken om det nu kan vara maginfluensan .. städar upp spyan som jag knappt klara av ..  Öppnar dörren till hennes rum så ser jag fullt med spya på golvet .. 8 st .. tänkte nejj klarar det inte .. då ringer jag på mina kollegor .. ber dem bara gå in och kolla hennes rum .. dem kommer tillbaka likbleka säger "vad är detta " hahahha

iallfall mår skit illa nu har verkligen noggrant andvänt handsprit och noggran med hygienen för att inte bli sjuk...
"ta i trä" har jag aldrig blivit magsjuk eller liknande .. såå jag hoppas jag klarar detta med ..

snart ska jag duscha sen lägga mig och se lite på tv förhoppningsvis sova vill verkligen det ska upp tidigt imorgon ska till doktorn sen jobba ..

god natt ..



ladda upp en bild

                                                              

Kommentarer
Postat av: SUSAN

ja jag bangar inte =)

lycka till imorgon!!!

2009-01-29 @ 00:08:08
URL: http://susus.blogg.se/
Postat av: SUSAN

ja jag bangar inte =)

lycka till imorgon!!!

2009-01-29 @ 00:08:11
URL: http://susus.blogg.se/
Postat av: SUSAN

hahaha kolla min blogg du fattar vad jag menar trader.com hahaha

2009-01-31 @ 00:43:54
URL: http://susus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0