22/1-09

Idag var jag ledig så jag försökte att sova en längre stund idag för som sagt sov inte så bra inatt som vanligt ..
När jag väll hade vaknat så ringde det på dörren det var min kära mamma =) Hon ville att vi skulle ta en sväng om till affären och handla lite mat så då tog jag på mig och följde med ..Tack att du finns min kära mamma

Runt kvällen var jag lite uttråkad visste inte vad jag skulle göra .. Dana jobbade , vio med ,
Tänkte att jag  skulle städa men inte lönt för jag ska ja lägga nytt golv i köket/hallen pga min vatten skada såå det var ju inte ens lönt .. Så då bestämmde jag mig för att sätta mig en stund framför tvn .. kom en bra film på tv 3 Little black book faktiskt väldigt bra film

imorgon är jag ledig ska nog ta en lång promenad och träffa lite kompisar kanske ..

Sköt om er bloggläsare nu ska jag gå och ta en dusch .. sen tv data och lite kaffe .. vet ni det dricker man minst 3 koppar kaffe om dagen blir man inte dement  .. oschhh vill verkligen inte bli som mina boende jag vet ju hur jobbiga dem är och hur svårt dem har det .. när jag hörde detta med kaffet har jag börjat med 4 koppar hahhahaha




Ville bara ladda upp en fin bild !!!









- Never let your sence of morals stand in the way of doing what is right."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0