2/1-09 Dana och jag

I natt låg jag och vred mig kunnde ej sova igen .. Inte ovanligt för mig ,, sandra och jag skulle ut såå jag ringde henne vid 6 och väckte henne hon skulle ju ändå ut me pricken ... och jag kunnde ändå inte sova 
tog på mig och gick ut shiit minus 8 grader shiit kändes igenom kläderna den promenaden ..
Gick sen till stan efter vårt ärende .. kl var ändå typ 9 .30 allt var stängt .. tur var såå var coffe house öppet åt lite frukost drack lite kaffe och snacka skit ..
Peter ringde ville ha hjälp med sin inköps lista för han skulle till sälen ,,, han kom och vi tog  hans ärende ,,,
Idag var det såå inte menat VÅR dag .. HAHAHHAHA ,, allt gick fel ..
Vi var sååå hungriga .. tänkte Cevapii ohh va gott åker dit .. dem renovera så dem säljer inte fuck .. Skit i tänkte vi sticker till buffen på kina resturanden ... typisk idag bestämmde dem säg för att inte ha buffe ... skulle till ett annat ställe .. där var det fullt ... va fannnnn kl var 12 jävla skit vi som verkligen ville ha god mat ,.,. Näänää
Då blev det Mc Donalds .. ingen hit men jaaa ..Peter tappa mat lusten för han fick sin hambugrare 20 min senare och allt va fel . men vet ni testa nya el maco grande sååå god =)

Gick hem till mig och skulle kolla mitt golv ,, jaa otur med allt ,, någon hade stulit mitt trägolv från källaren ohhhhhhhh kan det bli mer fel ,,
Klockan gick och jobbet skulle börja .. såå gick det gjorde vad jag orka va ju så trött efter dagen utflykt hahahha .. Men tack PETER & DANA hade kul =) men trött är nu hem kommen från jobbet och vill bara sova ska försöka hoppas det går ,jobb imorgon igen :(


Peter ha nu det så kul din vecka i sälen =)





- I will keep my head up !!
Be strong,Live honorable  and with dignity. when you don't think you can , Just hold on


Kommentarer
Postat av: Nybliven mamma

thihi naaw gumman du får ta o komma hit nuuuuu!!!!!!!!!!!! ;)

2009-01-02 @ 23:23:16
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Nybliven mamma

thihi naaw gumman du får ta o komma hit nuuuuu!!!!!!!!!!!! ;)

2009-01-02 @ 23:37:47
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0