17/1-09

Igår gick jag hem till min mamma .. eftersom min mamma hade fyllt år i onsdags och släkten skulle komma så jag tänkte jaa men då går jag dit och pratar lite skit hehe =)
Prata lite allt möjligt åt gott sen kom sandra också ...
blev lite sent såå då gick sandra hem hon och mamma bor nära varandra , så jag sov hos min mamma orkade inte gå hem ... Fy vad jobbigt jag kunnde inte sova borta mer .. tänk er bor själv och saknar mitt hem som om det finns någon där och väntar på mig hahhaha nejj det finns det inte ...
Somnade inte förrens min mamma gick till jobbet vid kl:6
Mot efter middann träffade jag sandra och susan så vi gick till mig ..umgicks och prata drack kaffe/te tog en massa cigg
Sen kom Peter så vi alla kolla på film ..

Och nu snart ska jag lägga mig ska jobba 12.45-21.45  fyy hatar det menmen det klarar jag :) sköt om er

Jag älskar verkligen mina vänner , blir så glad när jag är med er ni får min dag att lyssa upp

-Keep you friends close =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0