13/1-09

Tjaa !!!

Idag jobbade jag 7-14 försov mig kom 8 fyy vilken kaos det var dem hade ringt mig 6 ggr från jobbet hörde inte :(
hahah typiskt ..när jag väll sover så sover jag som en stock
..Iallafall stack hem till min mormor efter hjälpte henne med datan lite , år lite god mat och pratade om allt möjligt mamma kom med förbi , sen promenerade jag hem =)

Mot kvällen kom Dana ,Gonxhe och Susan till mig .. hade det verkligen trevligt satt och snacka om allt som hänt och vi började snacka lite framtids planer.. vill verkligen hitta annat .. tänkt börja plugga upp mina betyg först och sen bli något men frågan är vad ?? det vet jag inte off får nog börja tänka på det ..det kommer väll ..Älskar att resa så jag måste spara pengar och resa , det är vad vi alla ville :)

Älskar er Tjejer =)  det vet ni ,






- I ´m The me i choose  to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0