Hem igen =(

Dåå var jag tillbaka till malmö igen ..
Fyy jag steg av tåget kännde bara hur kallt det är här snö och kallt fy fy det ville jag inte ha ..

Hade det verkligen jätte trevligt i Göteborg .. Saknar mig älskling bara :( Bebiis..
 
Vi hade det kul , var ute en del i den fina staden , stan , åt gott , Bowlade med hans familj .. dem var helt underbara ..hade det trevligt på alla hjärtans dag .. han överraskade mig med en stor nalle och rosor .. heheh sen gick vi ut mot kvällen och åt gott ,,,
I göteborg var det ingen snö .. Allt var så perfekt ..Längtar tills att få komma dit igen .. men tyvärr jobbet kallar imorgon kunnde tyvärr inte stanna som jag så mycket ville ....

Ni från Göteborg eller känner till det var är det var är det bäst i göteborg ??? Vilken statsdel ?

Kommentarer
Postat av: therese

saknar dig också! Får se om jag dyker upp på jobb en dag. Men nån "rolig" får gärna jobba då ;) haha. Ska du flytta?? Melvin har faktiskt inte varit jobbig sen tanden börjat komma, inte än så länge iaf :) Men ska absolut inte säga för mycket. haha. Hur e det med dig?? Kram

2009-02-20 @ 22:55:38
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Mamma Sandra

thihi taack gumman

du måste komma upp till göteborg snart igen, så jag också får träffa dig :)

2009-02-22 @ 00:17:30
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0