Fredagen den trettonde ....

Idag vaknade jag tidigt började jobb kl 7 det ända jag tänkte på var på vilken dag det var idag .. men händer inget det är som man inbillar sig att allt hemskt ska hända .. men livet blir till vad man gör det .. hahah

Men men nu sitter jag på tåget  på väg till göteborg ,, hade kaos där hemma innan jag skulle gå hittade ingen jävla data väska ner med datan i en vanlig väska .. plus då en stor väska med mina kläder datan fick inte plats där .. och sen min handväska med ..

sen var det allt man skulle tänka på hade jag allt med tabletter och laddare och allt .. sen sminkning , fixa håret .. kläderna hahhaha .. slutade 2 var hemma vid 3 och sen snabbt in i taxin och iväg ..

Men är jätte glad ska träffa älsklingen =) och inte nog med det vio är också i göteborg nu hahhah :D:D

Men nu ska vi inte tänka på det nu ska jag nog sätta på en film och njuta av resan ..

Vi ska hitta på något kul imorgon på alla hjärtans dag .. vad ska ni göra ?? Och vad kan man göra ??

Kommentarer
Postat av: Laura

Hoppas att allting kommer gå bra hos din älskling, och att du/ni får en bra allahjärtans dag =) Pussah

2009-02-13 @ 17:33:41
URL: http://misshoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0