8/2-09

Hejsan tänkte uppdatera mig lite ..
 

Helgen har varit jobbig .. jobbat fredag ,lördag och söndag ..och på måndag då jag borde vila så måste jag hjälpa brossan på hans jobb .. sen kommer min pappa en stund .. sen hem till min bror på kvällen och äta middag hos dem  .. lite stressigt kommer det vara .. men hellre det än bara ligga och gäsa hela dagen...hehe..

Och då kommer jag att få träffa lille Edis .. ( min brors son ) Älskar honom ..

Men men Btw .. Fick min säng idag .. snacka om att jag älskar den ..

Mamma var och montera upp den så när jag kom hem så var allt på plats tack mamma för sängen .. Älskar diig ..




Vill ni se bild ..??   vsg







- Man ska aldrig ångra något man gjort för att man lär sig något utav det


Kommentarer
Postat av: Anny

va fin säng. den ser helt mysig ut. jag har nyss såldt min så nu sover jag på en luft madrass hahaha:D

2009-02-09 @ 15:56:41
URL: http://annybanny.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ha en bra dag vännen

2009-02-10 @ 12:09:42
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0