3/2-09

Inget nytt för min del har varit en del jobb som vanligt ... tänker faktiskt snart börja plugga till behandlings assistent ... då blir det socionom utbildning lite tråkig inriktning men får se ska ha ett mötte på infoteket och se vart jag ska ta till väga ..

idag efter jobbet gick jag till sanela satt vi och prata lite gammalt och nytt ,, var trevligt ,,,
Sen när jag då väll hade kommit hem då kom susan och angelica på besök =) viieee det blev jag glad för =) har inte träffat dem på ett tag ...

Nu snart får jag sätta igång med min träning igen det är på tiden känner att jag börjat missbruka min kanel bullar .. ohh jaaa du min arbetskollega Fatema  gjorde dem godaste kanel bullarna jag ätit i mitt hela liv .. kanel bullar med mandelmassa ... pröva det .. ni kommer äta era fingrar .. hahahhaah


Var inne på halens idag beställde lite kläder till mig & mamma ..  plus att jag beställde en träningsboll till mig .. får då andvända den aktivt .. hehe


hmm vilke bild ska jag ladda upp idag .. har börjat med antagligen bilder eller citat ,,, vilket tycker ni är bäst ??




Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

cool header! puss

2009-02-04 @ 22:00:10
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0