28/2-09

Ville bara säga grattis till lille Edis som blir ett år idag ( min brors son ) kan inte fatta redan ett år .. min brors fru va nyss gravid hahhahah sjukt vad tiden går fort fram .. snart står man där med 2 ungar och undrar vart tiden tog vägen ..nejj ska vänta ..
 iallafall
träffade vio hon locka mitt hår jag passade faktiskt i det hahahha .. ni får se bild själv och säga vad ni tycker .

sen så var jag och klippte mig blev rätt fint ,,, blev av med mitt långa hår .. jaja det växer ut var tvungen att klippa bort det slitna ..



      

Jag med det krylligt hår

      

Jag med den nya frisyren



-when you'r on top never look down !!

Kommentarer
Postat av: albina

Jättesnygg frisyr Yasse!

2009-03-02 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0