25/2-09

vaknade ganska tidigt .. vio skulle promenera till jobbet så jag hängde på för jag skulle ändå börja 45 min efter henne .. vet ni såå skönt det är att promenera ..
Såå det var jag och viio som jobbade ..vi har det alltid så kul när vi jobbar =) Tack att du finns vio .. jag lovar älskar dig som fan ...det är alltid du som ställer upp och säger till mig när jag gör fel :) utan vio ingen yasemin hehe

Sen under vårt arbetspass så höll vio stort koll på mig så att inte någon kaka slank in i mig hahhahahahahahah

det gick fin fint .. Tog en promenade hem med .. tänkte nu måste jag vara riktigt trött och somna tidigt men nejj somna ändå inte förrens kl 4 typiskt typisk .. så idag är jag ledig .. prata med vio hon skulle komma senare en stund ta en kaffe sen skulle ta vår promenad ... vi ska komma in i sommnar kläderna vem vill inte det ,,

Såå imorgon fredag så blir det klippning ska klippa mitt hår .. börjat bli lite slitet ,, tror det blir sne lugg och lite uppklippt vi ser .. bild kommer då .. heheh

vio och jag satt och kollade hennes förlovnings bilder gud va fint .. dem är verkligen söta tillsammans verkligen lycklig för din skull .. att se vio vara lycklig lyser upp min vardag ..


Vio skicka några bilder .. visst är hon vacker på hennes förlovningsdag ??









-the first step to getting the things you want out of your life is this : Decide what you want

Kommentarer
Postat av: princess

Jättevacker!

2009-02-28 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0