29/4-09

tja...

jobbat som vanligt .. inget nytt ..

mirna kom till jobbet med henne son elias .. gud va söt han är så lik henne .. jag är så stolt över dig .. du är verkligen en underbar mamma och mamma rollen passar dig så bra .. heheh ..  han blir snart 1 år och detta var typ första gången som jag såg honom .. fýy vad jag är dålig på att träffa mina vänner ..

iallfall .. jag har verkligen kollar på en serie på youtube som jag har fastnat för .. det fanns 125 avsnitt och jag har kollat på dem alla ... tog mig 4 dagar och jag har bara gråtit och gråtit .. jag lever mig alltid in i filmer och känner verkligen medlidande ..

detta är verkligen den bästa filmen jag har sett i hela mitt liv .. det är en koreans serie .. Men denna tar priset för alla kärleks filmer jag har sett .. Den heter SAD LOVE STORY .. handlar då om jou-young killen och tjejen hae-in ..riktig kärlek .. vill ni se en bra film kolla på den .. detta är den bästa jag har sett ...som jag har gråtit offf...

här är lite av filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0