ullared

japp då blev det en del handlande .. blev en vår jacka , lite kläder och smink och schampo o lite saker ..
Var ju otoligt stort tyvärr så hade jag inte varit där tidigare .. dåligt av mig .. men bestämmt mig att åka dit igen början på nästa månad ...

Till er som inte varit där tidigare .. åk dit annars missa ni verkligen något..

Såå var det såå fint väder igår ... verkligen vår ... men typiskt höll i 1 dag .. nu sitter man här på balkongen inte lika varmt som igår men men får nöja mig med detta hahhaah

vi får väll se vart dagen tar mig.. heheh kanske träffa vio som jag gjorde igår -- verkligen älskar att vara med henne ..

ska sitta nu här lite finns lite sol sen in i duschen och ut en stund på en promenad..

sköt om er ..



- No matter how serious your life requires you to be, everyone needs a friend to act goofy with

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra citat i slutet :D <3

2009-04-07 @ 00:07:54
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0