sol välkommen ...

tjaaa !!

Idag var Jag ,Safete,Alme ,Noor , Mariana och hennes dotter Gina , Hamina och hennes son Emil .. på en lång promenad i det fina vädert .. får verkligen inte klaga .. såå varmt och skönt.. var upp till 17 grader idag om inte mer .. vi bestämmde oss för att ta en promenad.. så vi möttes i Gustav och vandrade vidare till västra hamnen .. det var härligt åt italiens glass som jag verkligen har längtat efter ,, heheh ..typiskt mig hade nya skor och fick värta blåsor men jag var inte den ända .. alme fick osså skoskav .. typiskt sommar skor det blir alltid så ... 
det är såå härligt med sol .. och att få spendera dagarna med sina vänner är ännu bättre .. 

tack tjejer hade det verkligen trevligt .. 

Mot kvällen kom alme och safete  ...

här kommer lite sommar bilder från västra hamnen .. riktigt nice ..









- sol du är välkommen för att stanna ...

Kommentarer
Postat av: Anny

så mysiga bilder:D

2009-04-26 @ 13:37:36
URL: http://annybanny.blogg.se/
Postat av: izzy

jaa, du är otrolig dåligt på att träffa dina vänner , jäkla tur man ser dig på jobbet då o då =)

2009-05-01 @ 19:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0