skorna

tjaa ..

jag har mina perioder för vad jag blir beroende av ..  har ju vissa standard som jag alltid är beroende av typ hudkrämer o lite såå .. sen har jag perider för annat .. har nu haft ett tag för väskor.. jag har samlat på mig en del ,, men jag fattar inte jag blir ändå inte nöjd .. vad gör man då??

Btw ..

nu har jag blivit beroende av skor .. har med handlar ett antal skor .. det är ju sommar såå hallå varför inte ha fina saker på fötterna ahheheheheh ..
och jag som verkligen älskar att gå i hög klackat ..

nu har jag iallfall dett dilema .. jag vet inte vilke jag ska välja .. jag står med valet mellan 3 olika pumps .. men vet inte vilka röda, ljus gula , ljus rosa..

Röd är fint passar rätt bra med mycket .. räker man har något svart /vitt så passar det bra

Ljus gula .. tycker dem framhäver färgen på kroppen och det går typ men allt vad jag tror ..

Ljus rosa .. älskar ju rosa och passar med rätt mycket..


men men lägger upp bild så får ni säga vad ni tycker







Är väldigt tacksam för era svar ..som sagt jag har väldigt svårt att välja ..

ska sen lägg upp lite bilder på väskorna och skorna jag köpt


Kommentarer
Postat av: -Liam's mamma

thihi taack gumman :) Åååh de där skorna va verkligen jätte fina i alla färger svårt val :/ hehe..

2009-04-30 @ 16:20:03
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: -Liam's mamma

jasså ojb hehe jaa bäst veta då om de passar eller ej.

2009-05-01 @ 00:31:10
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: izzy

hon saknar dig säkert med, kom och häls apå oss , vet jag !!! =)



och de röda var assss snygga juuu ! =)

2009-05-01 @ 19:37:25
Postat av: Cameras are FLASHING

tackar! jo det är bra med mig. hur är det själv?



fina skor. färgglada haha.

2009-05-02 @ 14:19:25
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Anonym

black

2009-07-22 @ 23:40:51
URL: http://susanxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0