Promenad med brossan och Edis ...

Idag vaknade jag ganska tidigt ..  ringde min bror .. jag vet jag har verkligen varit mycket dålig på att höra av mig .. träffade min bror och min brors son edis ,, min lille lille söööte edis .. gud vad jag älskar han ..

Såå vi körde runt lite ärende .. han bjöd på riktigt god mat .. pasta kungen .. mmmm verkligen gott ,,

sen tog vi oss en promenad i stan .. träffade min brors fru ... älskar verkligen henne .. avgudar henne .. hon är en utav dem vackraste kvinnorna jag känner .. kvinnor och kvinnor .. jaa hon är ju mamma nu men ändå bara 26 .. ett hjärta av guld har hon ..

som sagt familjen betyder allt .. är så besviken på mig själv för att jag inte hört av mig så ofta som jag borde göra ..

Och lille edis han var så stilig skin jacka och allt ..  han har börjat gå själv såå duktig han är ...








Insallah en dag edis kommer du läsa min blogg hehehehheheh .. då kommer du se denna tiden hahhahahah det dröjer nog ..

Faster älskar dig...

Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

så söt han e, mashallah =) hur gammal e han ? hehe vet du vad ? varje gång jag ser dej inne på msn, kollar jag alltid om du har skrivit nåt nytt i din blogg .. hehe, alltid lika kul o interessant o läsa =) Älskar deeeej, puss puss (L)

2009-04-17 @ 23:43:53
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: -Liam's mamma

hehe jaa får se om jag hittar nåogon annan. Nej dopklänning är det traditionella det vita står för renhet och det långa (själva klänningen) står för att man borstar bort det gamla typ.



-Guuud vad stor lilla Edis blivit så och såå sööt :)

2009-04-19 @ 02:41:40
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack,gumman! Varje gång jag varit i stan nu så har jag tänkt gå upp o hälsa på jobb, mn vet inte varför jag inte gör det. Någon anledning e där säkerligen. HUr e det där nu? Hur jobbar du denna/nästa vecka? Hur e det med dig? Saknar dig med! Kramar

2009-04-20 @ 21:17:58
URL: http://holmstrom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0