påsk helgen

japp min påsk helg har bara varit jobb o jobb.. vio fyllde år grattis min älskade ..

jag firar ju inte påsk så det var inte jobbigt för mig att jobba då .. men det värsta utav hela denna påsk helgen var  ju det fina vädret .. det va ju så fint och man bara jobbade , =( men förhoppningsvis så blir det fint snart igen ..
jag är verkligen en sommar människa ..

När solen lyser japp då börjar Yasemin att blomstra .. jag vaknar till liv då .. mitt eget citat " sommaren är vad jag kallar livet "

finns inte just nu så mycket att skriva , träffat vio ganska mycket och hon gör mig alltid så glad . tack att du finns älskade Lelle (L)

Sen idag tog jag en promenad med Dana .. älskar dig hjärtat .. vi har pratat om hur aktiva vi var tidigare och nu har vi liksom lagt av helt ..skärpning yasemin .. dags att börja träna igen om jag vill kunna komma in i sommar kläderna och vara lycklig ..

hur har ni haft det då ?






- Sometimes when i wake up in the morning I realize it's a new day in life but i'm not living it.

Kommentarer
Postat av: -Liam's mamma

ååh men taaack gumman :)

2009-04-17 @ 23:31:49
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0