Hemma igen ..

Jaha oke.. då var man hemma igen..
tog mig en sväng till göteborg hehe .. Behöver verkligen komma bort från malmö ibland .. är så trött på det ...
btw ... när jag nu var i göteborg så ville jag verkligen ha en ny mobil .. men hade väldigt svårt att välja men det blev xperia x1 =) nice ...




Hade det verkligen trevligt i göteborg var och träffa min älskling och hans familj , älskar dem alla hihi

vi åt god mat på en turkisk resturang wow såå gott




nu är allt så hemskt .. nu har jag gått och blivit förkyld .. :( det är så jobbigt ... näsan rinner sen är den täppt ... sen halsen .. nyssningarna ... jag vill inte ens tala om det för hoppningsvis så blir jag snart frisk



- when you're in love, it shows.


Kommentarer
Postat av: Zelfijes Mamma

äntligen nåt nytt att läsa =P hahaha

2009-04-01 @ 12:25:00
URL: http://misshoti.blogg.se/
Postat av: izzy

åååtulle dig är du förkyld =) krya på dig du =)

2009-04-02 @ 22:19:56
Postat av: -Liam's Mamma

Tack gumman.. Neeej men FY PÅ DEJ hard i vart i Göteborg utan att ringa :O fy dej!!!!!!

2009-04-03 @ 16:08:05
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0