bara jobbbb

förlåt att jag inte har skrivit ,,, men asså jag har bara jobbat och jobbar .. tycker det är tråkigt att man ska skylla på det men de e sant ... nu väntar jag bara på solen .. måste sova nu ska jobba imorgon tidigt ska upp 6 puss


dagen ord ....




"Snygghet säger inte så mycket som ens insida och egenskaper man har som person! Det vackraste en människa kan ha är en fin och REN insida med värdefulla egenskaper, det är det som formar ens individ till en vacker och mogen människa!"


Kommentarer
Postat av: -Liam's mamma

hehe visst :)

2009-04-24 @ 21:12:01
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Zelfijes Mamma

det e inte att jag vågar säga ifrån eller nåt sånt, men palla inte med henne, om jag börjar snacka eller säga ifrån, så slutar hon ALDRIG, men men, snart e man av med henne =P hehe. Tråkigt att du bara jobbar, har saknat dina blogginlägg =P

Hur går det med allting nu? Hur går det med Mete?



Jag älskar dej med <3

Pusspuss



PS: Zelfije fick en puss från dej, och hon smilade =)

2009-04-24 @ 23:13:47
URL: http://misshoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0