5/4-09

Kvinnan kom från mannens revben, inte från fötterna för att bli trampad på.
-Inte heller från huvudet för att vara över mannen, utan från sidan för att vara jämnlik.
-Under armen för att vara beskyddad, brevid hjärtat för att vara älskad.
Gör inte så att en kvinna gråter För Gud räknar hennes tårar..!"




Det jag inte fattar är hur en man kan slå den kvinna som han älskar ... då är det bara en sak ,tro mig då älskar han inte henne .. för att om en man älskar en kvinna då vissar han det .. inte bara genom ord utan genom handlingar ..

Jag är så trött på ett ord " han har blivit bättre " (jaja ) ni försöker bara lura er själva .. hur länge kan ni göra det ?

För belive me ,, den mannen som älskar en kommer aldrig såra en på något sätt ,,,

Jag kan bara inte fatta det hur kan man slå den man är tillsammans med och behandla en dåligt ..

förlåt tjejer men man är själv riktigt dum att man accepterar det och stannar vid hans sida ..

Ni säger jag kan inte leva utan honom .. vi alla kan leva utan någon frågan är bara om man vill ..


Här sitter jag och skriver som en predikan eller något .. men jag hade aldrig i mitt hela liv tillåtit Någon sätta sin hand på mig ALDRIG ,,

så stå på er ..ställer upp och vissa vem ni är .. sluta bli nertrampade man är inte en sko till någon .. sluta va så svaga ni gör er själva till offer .. var är självkänslan ...

killen som sätter handen på en älskar inte en .. för då hade han behandlat en som det vore guld ..


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej hej! Tack för din fina komentar=) och jag håller med dig angående ditt inlägg!



Hoppas du får en fin dag

2009-04-06 @ 23:42:13
URL: http://annml.blogg.se/
Postat av: Ann

nu såg jag att du är från Malmö, det är ju jag med=)

2009-04-06 @ 23:43:09
Postat av: -Liam's Mamma

thihi visst är han det :)

hehe jaa kan ju säga att det känns som man är gravid igen hehe.. allt ligger ju på magen och känns i ryggen hehe.. men mysigt är det iaf.

2009-04-07 @ 20:27:43
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: -Liam's Mamma

thihi visst är han det :)

hehe jaa kan ju säga att det känns som man är gravid igen hehe.. allt ligger ju på magen och känns i ryggen hehe.. men mysigt är det iaf.

2009-04-07 @ 20:29:48
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

Ja, Bingo är en favorit. eller hur? haha kram.

2009-04-08 @ 23:08:03
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0