2/4-09

Förlåt har ej skrivit men är så förkyld .. hostar hela nätterna får ej luft det är bara så hemskt jobbigt ...
sen imorgon ska man vakna tidigt ska åka i väg till varberg ( ullared ) jippiii
ska stor handla .. eller vi ser vad som intresserar mig och vad jag hittar ...

Har suttit och hållt på med telefonen .. lite svårt alltid från början men går framåt nu ..

tog en runda till mamma va där sen kom mormor och morbror ... jag laga lite god mat och jag fick påskägg av mormor  med en massa godis hihihi,, jag vet jag är 22 men det är en vana hahhahahahah  älskade mormor ...

men skriver mer imorgon när jag kommit hem  =)











- Lyssna 100 gånger, tänk tusen gånger, tala en gång!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

hoppas du blir frisk snart :)

2009-04-04 @ 22:28:28
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0