7/5-08

Tjaaa..

Har varit såå fin väder idag .. har faktiskt bara varit ute hela dagen idag ... Älskar mina vänner ... Vio, sandra och sanela.. Riktigt underbara människor , Tack att ni finns   =)

Satt nyss och tänkte på folk som dör och så. detta året har jag förlorat så många vänner .. R.I.P ... Jag har dötts ångest . Jag är väldigt rädd att dö.. Inte dö såå men själva tanken på att avsluta mitt liv ,,.fyy fan ..blir gråtfärdig bara jag tänker på döden .. Det är den värsta känslan jag vet .. Att tänka tanken på att en människa inte finns mer .. Du kan inte göra något för att få den människa i livet ..
Såå gott folk, tänk alltid på hur du är mot någon du vet aldrig när den försvinner .. och avsluta alltid med något fint ord .. för det kommer att minnas ..,



Saying goodbye is never easy
It's the hardest thing to do
But what hurts even more
Is not having the chance to say it to you.


Kommentarer
Postat av: DIN lilla bäbis

Älskar dig baby... Vad hade jag gjort utan dig?
Hur skulle jag tvätta håret utan din hjälp (L)(K)
"Always and 4-ever in my heart pussinussen

2008-05-20 @ 00:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0