3/5-08

Tjaaa !!!

Jobbat som vanligt :( Fyyy .. jaja utan pengar kommer man ju ingen stans ..
Har bara haft morgon vecka hela  veckan det e jätte jobbigt .. Behöver faktiskt lite sovmorgon .. Men men man kan ju inte alltid få vad man vill ha ..eller? ;)

Längtar som fan till att det ska bli torsdag .. Har då tid men banken att prata om lånelöften .. ska se om jag kan ta lån till min lägenhet som jag vill ha .. Den är bara såå jävla fiin ... Trött på hyres lägenheter .. jag kan inte göra vad jag vill.


Va sen ute med mitt hjärta Violeta  .. Älskar dig zemer ... hade såå kul med dig .. får mig alltid att skratta . Vioo Säg mig vad hade jag gjort utan dig?? du är min trogna vän som alltid kommer ta den största platsen i mitt hjärta ..


Allt för idag ciao ..


When i'm older..and my little girl asks me who my first true love was.. I don't want to pick up the old photo album.. i want to be able to point across the room and say.. He's sitting right over there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0