29/5-08

Tjaaaaa


Håller på att packa min saker nuu .. flyttar imorgon .. såå lycklig ..har knappt packat och det är såå mycket man ska tänka på ringa e.on fixa allt sånt skit hhaha ... såå skönt att lämna denna tråkiga lägenheten .. klart detta var ju min första lägenhet såå den kommer vara ett  minne för mig .. men min fina lägenhet tar priset .. Den är bara såå fin .. kommer faktiskt att ladda upp bilder så fort jag har tagit bild på den och fått tillbaka min kamera från min bror som han har haft i över ett år nu hahhaha .. va gör man inte för sin bror ??  haha typ  ALLT ,,,

imorgon kl 10.00 då får jag mina nycklar .. ska faktiskt måla om lite o såå behövs inte göra så mycket .. ska be min bror om hjälp han är ju expert på att måla..

på lördag då hade jag tänkt flytta in alla saker och köpa min nya säng och såå .. köpte en nya . känner att jag haft min säng i 1 år nu såå jag köpte  ny..


det va nog allt ...





Fantasi är det vi vill ha, Verklighet är det vi får!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till lägenheten =)

2008-06-04 @ 00:38:39
URL: http://thestoryinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0