26/5-08

Tjenaaaa !!!!

Beklagar verkligen pga av att jag inte har skrivit på länge .. men det har varit för mycket som har hänt ..

Men nu är allt är fixat och allt är jag såå glad .. :)

Fick ta lån :) , Har köpt lägenhet :)  , allt går verkligen framåt nu .. är såå glad .. Var på banken idag skev på papper och allt .. har aldrig i mitt hela liv skrivit min namntäckning såå många gånger ..hehehe
 skiit räkna ut med banken och jag kommer att vara 100 år när jag har betalat klart hela summan .. hahhaha tro mig då har jag nog sålt den o köpt annat o bildat fammilj o hunnit döö hoppas jag ,, flyttar in på fredag iallafall

Idag gjorde jag värsta tabben .. Jag skulle till min kompis sandra hennes affär så jag parkerar bilen utanför som jag i vanligafall även brukar göra .. kommer in som vanligt ,,börjar rota i väskan efter mina ciggareter .. då tänkte jag det är klart jag lagt dem i bilen .. då leter jag efter mina  bil nycklar .. vart är dem .. går mot bilen ser att jag har låst in nycklarna .. hur dum kan man vara ???  gör allt för att hitta reserv nycklen .. typiskt mig att jag har slarvat bort den .. såå vi kämpar med att försöka öppna dörren .. går in .. Polisen och allt kommer .. dem trodde att vi gjorde imbrott .. typiskt bilen står inte på mig .. men sen gick dem o då fan bröt jag upp dörren ,, såå imorgon får jag fixa det ..






Life is full of,   Secrets and Lies..  So when you get screwd over,    Dont act surprised





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0